Mencari Kesegaran

Aku betul2 ingin kembalikan tenaga aku yang dulunya bersemangat dan kuat. Sekarang ni aku rasa letih. Bagaimana untuk kembali segar dan menggantikan semula tenaga yang banyak hilang untuk bekerja & berulang alik belajar? Aku penat dan bosan.

Jadi aku nekad untuk rilekskan diri ini. rehatkan minda. Paling penting mahu fizikalku ini cergas. Hanya satu di kepala. Urut. Ye. Badan aku ni perlu diurut. Aku memilih Spa Ida di Desa Jati, Muadzam Shah untuk lakukan itu. Sure korang tak pernah dengar spa ni. Aku tak peduli apa orang kata, spa murah ker, takde class ke, yang penting aku tak mahu berlengah lagi. Sudahlah aku ni tak ada masa sangat. Dua hari berturut2 berkunjung ke Spa Ida. Ok. Harga memang berpatutan dengan service dia yang baik.

Aku sempat lakukan cucian + treatment rambut + refleksologi = RM 70. Yang tinggal hanya sauna aroma terapi & facial saja yang belum dibuat. InsyaAllah, kalau cuti waktu terdekat ni, aku cuba cari ruang lakukannya. Disini attach gambar sepanjang melakukan treatment. Gambar masa cucian & wat refleksologi takdelah ye. ツ















Sedikit ceria kan? Hehehe. Yang penting Khairul suka. Dialah orang yang menyokong 100% aku buat ni. Tak sabar untuk next appointment.

Bye semua.

1 Komen:

Khairul Anuar Photography said...

Salam dari KL... Memang Abang glad Zieyla bt treatment ni.. Yg penting ... Zila suka n happy and also Ceria Selalu....