Sarah & Jannah

Balik bercuti, aku tengok ada coklat choclair atas meja. Ya, aku tahu tu mesti dari Sarah dan Jannah. Student Politech Mara Kota Bharu, yang buat praktikal di sini.


Kata-kata yang diselitkan dengan hasil tangan yang kreatif membuatkan aku tersentuh.

10/3/2010 merupakan hari terakhir mereka berkhidmat di sini. Nangis2 diaorang pada hari tersebut. Masakan tidak, dalam masa 3 bulan mereka di sini, kami sangat rapat walaupun jarang bersama. Aku terharu bila mereka cakap, aku adalah orang yang paling baik dengan mereka.



Kamu juga begitu. Cantik dan baik. Itu yang boleh akak konklusikan tentang kamu berdua. Setiap kenangan antara kita, akan dijadikan kenangan manis yang abadi. Segala bantuan, akak ucapkan ribuan terima kasih. Akak minta maaf kalau ada salah dan silap. Korang memang best. Keep in touch ya... panjang umur jumpa lagi dan selamat maju jaya.

With love.

- zieyla

0 Komen: